Ogłoszenie na stanowisko specjalisty w Wydziale Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Olsztynie

KOMENDANT MIEJSKI POLICJI
W OLSZTYNIE

 

Poszukuje kandydata na stanowisko:

 

Specjalisty

w Wydziale Kadr i Szkolenia

Komendy Miejskiej Policji w Olsztynie

 

Wymiar czasu pracy: 1/1 – umowa o pracę w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na w/w stanowisku będzie należało:

- opracowywanie rozkazów persinalnych;

- przygotowywanie wniosków o mianowanie na inne stanowiska służbowe;

- przygotowywanie świadectw służby i opinii o służbie;

- prowadzenie akt osobowych policjantów;

- archiwizowanie akt osobowych policjantów.

 

Warunki pracy:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

 

- praca administracyjno – biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godz. na dobę, czas pracy- 8 godz.

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

- naturalne i sztuczne oświetlenie

- wymuszona pozycja ciała

- bariery architektoniczne: brak wind i podjazdów,

- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym;

 

Wymagania niezbędne :

- wykształcenie wyższe

- co najmniej 0,5 roku doświadczenia w pracy w administracji publicznej

- znajomość przepisów Ustawy o Policji i Kodeksu Postępowań Administracyjnych

- biegła umiejętność obsługi komputera

- umiejętność organizacji pracy własnej

- dokładność i rzetelność

- samodzielne rozwiązywanie problemów

- umiejętność interpretacji przepisów

- posiadanie obywatelstwa polskiego

- korzystanie z pełni praw publicznych

- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

-  nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów- nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jesli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.

 

Wymagania dodatkowe:

- wykształcenie wyższe

- co najmniej rok doświadczenie na podobnym stanowisku

- poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

- CV i list motywacyjny,

- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

- kopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia oraz doświadczenie zawodowe,

- kopie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych,

- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,

- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,

- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,

- klauzula informacyjna dla kandydatów ubiegających się o przyjęcie na stanowisko pracy  w Komendzie Miejskiej Policji w Olsztynie

- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracował/ł lub pełniłał służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był  współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów- nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.

- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają
skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatów,

 

Dokumenty należy przesyłać w terminie do 11.12.2025 roku

pod adres:

Komenda Miejska Policji w Olsztynie

ul. Partyzantów 23

10-526 Olsztyn

Wydział Kadr i Szkolenia

tel. kontaktowy : 47-731-33-38

 

Inne informacje:

- do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu

- oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie wskazanym w ogłoszeniu (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane,

- oświadczenia muszą być oznaczone datą oraz podpisane własnoręcznie,

oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie:

http://bip.olsztyn.kmp.policja.gov.pl/306/rekrutacja/29785,Oswiadczenie.html oraz

http://bip.olsztyn.kmp.policja.gov.pl/306/rekrutacja/29787,Klauzula-informacyjna-dla-kandydatow.html

- złożone dokumenty nie będą zwracane,

- kandydaci, którzy pozytywnie przeszli etap analizy formalnej oraz merytorycznej określonych w ogłoszeniu zostaną poinformowani telefonicznie o kolejnym etapie rekrutacji;

- zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego zakończonego wynikiem pozytywnym lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa;

- wynagrodzenie zasadnicze brutto 4967,-+ dodatek za wysługę lat

- dodatkowe informacje: tel. 47-731-33-38

 

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Olsztynie, ul. Partyzantów 23, 10-526 Olsztyn

Kontakt do inspektora ochrony danych: ul. Partyzantów 23, 10-526 Olsztyn, tel. 47-731-35-33, e-mail: iod.kmp@ol.policja.gov.pl

Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy

Informacje o odbiorcach danych: Komenda Miejska Policji w Olsztynie

Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.

Uprawnienia:

1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

4. prawo do usunięcia danych osobowych;
5. żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

6. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6 ust. 1 lit. b RODO; art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO; art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1
RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Rozważ wprowadzenie wzoru oświadczenia dotyczącego wyrażenia zgody na przetwarzanie szczególnych kategorii danych

Inne informacje:
podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

 

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną, czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

 

Metryczka

Data publikacji : 04.12.2025
Data modyfikacji : 03.12.2025
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Olsztynie
Osoba udostępniająca informację:
Natalia Stanecka Wydział Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Olsztynie
Osoba modyfikująca informację:
Natalia Stanecka
do góry