Ogłoszenie na stanowisko specjalisty w Wydziale Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Olsztynie
Poszukuje kandydata na stanowisko:
Specjalisty
w Wydziale Kadr i Szkolenia
Komendy Miejskiej Policji w Olsztynie
Wymiar czasu pracy: 1/1 – umowa o pracę w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na w/w stanowisku będzie należało:
- opracowywanie rozkazów persinalnych;
- przygotowywanie wniosków o mianowanie na inne stanowiska służbowe;
- przygotowywanie świadectw służby i opinii o służbie;
- prowadzenie akt osobowych policjantów;
- archiwizowanie akt osobowych policjantów.
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca administracyjno – biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godz. na dobę, czas pracy- 8 godz.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- naturalne i sztuczne oświetlenie
- wymuszona pozycja ciała
- bariery architektoniczne: brak wind i podjazdów,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym;
Wymagania niezbędne :
- wykształcenie wyższe
- co najmniej 0,5 roku doświadczenia w pracy w administracji publicznej
- znajomość przepisów Ustawy o Policji i Kodeksu Postępowań Administracyjnych
- biegła umiejętność obsługi komputera
- umiejętność organizacji pracy własnej
- dokładność i rzetelność
- samodzielne rozwiązywanie problemów
- umiejętność interpretacji przepisów
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów- nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jesli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe
- co najmniej rok doświadczenie na podobnym stanowisku
- poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia oraz doświadczenie zawodowe,
- kopie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
- klauzula informacyjna dla kandydatów ubiegających się o przyjęcie na stanowisko pracy w Komendzie Miejskiej Policji w Olsztynie
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracował/ł lub pełniłał służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów- nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają
skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatów,
Dokumenty należy przesyłać w terminie do 11.12.2025 roku
pod adres:
Komenda Miejska Policji w Olsztynie
ul. Partyzantów 23
10-526 Olsztyn
Wydział Kadr i Szkolenia
tel. kontaktowy : 47-731-33-38
Inne informacje:
- do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu
- oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie wskazanym w ogłoszeniu (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane,
- oświadczenia muszą być oznaczone datą oraz podpisane własnoręcznie,
oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie:
http://bip.olsztyn.kmp.policja.gov.pl/306/rekrutacja/29785,Oswiadczenie.html oraz
http://bip.olsztyn.kmp.policja.gov.pl/306/rekrutacja/29787,Klauzula-informacyjna-dla-kandydatow.html
- złożone dokumenty nie będą zwracane,
- kandydaci, którzy pozytywnie przeszli etap analizy formalnej oraz merytorycznej określonych w ogłoszeniu zostaną poinformowani telefonicznie o kolejnym etapie rekrutacji;
- zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego zakończonego wynikiem pozytywnym lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa;
- wynagrodzenie zasadnicze brutto 4967,-+ dodatek za wysługę lat
- dodatkowe informacje: tel. 47-731-33-38
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Olsztynie, ul. Partyzantów 23, 10-526 Olsztyn
Kontakt do inspektora ochrony danych: ul. Partyzantów 23, 10-526 Olsztyn, tel. 47-731-35-33, e-mail: iod.kmp@ol.policja.gov.pl
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy
Informacje o odbiorcach danych: Komenda Miejska Policji w Olsztynie
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych;
5. żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
6. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6 ust. 1 lit. b RODO; art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO; art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Rozważ wprowadzenie wzoru oświadczenia dotyczącego wyrażenia zgody na przetwarzanie szczególnych kategorii danych
Inne informacje:
podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną, czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.